02 - 03 - 04 feb
2018
Menu

FAQ

De meest gestelde vragen

Ik kan niet meer inloggen omdat ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer terugvind. Wat te doen?

In beide gevallen moet u onderstaand stappenplan volgen.

1. In het inlogscherm klikt u op: "Nieuw wachtwoord aanvragen".

2. Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in waarmee u de account aanmaakte.
3. Klik op "Nieuw wachtwoord aanvragen".

4. U ontvangt nu een e-mailbericht met een link die u tijdelijk toegang verleent tot het beheergedeelte van uw account. U kunt dan uw gebruikersnaam en uw wachtwoord via deze interface wijzigen:

Mocht u geen e-mailbericht ontvangen, neem dan ook een kijkje in de map "ongewenste e-mail".

Mocht ook dit niet werken, neem dan contact op met de beheerder van deze site op volgend adres: info@whisky-live.be.
Let op: opdat we uw aanvraag zouden kunnen behandelen, moet u ons absoluut schrijven vanaf het e-mailadres waarmee u uw account aanmaakte. Met een ander e-mailadres kunnen we uw gegevens helaas niet terugvinden.

Ik ontvang geen automatische e-mailbevestiging van mijn bestelling, noch van de betaalinformatie. Wat te doen?

Hierna vindt u de bankgegevens voor het uitvoeren van betalingen en het bevestigen van uw bestelling:

WHISKY-LIVE BELGIUM
Freedom-Impex
IBAN: BE95 1325 3804 1358
SWIFT/BIC: BNAGBEBB

Vergeet niet het referentienummer (bijvoorbeeld: 1697) in de mededeling te vermelden.
Op D-dag, moet u een identiteitskaart op uw naam kunnen voorleggen.

U kunt uw bestelnummer aanvragen op volgend adres: info@whisky-live.be. Wij antwoorden u dan binnen de kortst mogelijke tijd.

Bovenkant pagina Bovenkant pagina